Дэлхийн шилдэг 100 брэндийг танилцуулж байна
2014 оны 10 сарын 10
Олон улсын “Interbrand” групп болон “BusinessWeek” сэтгүүл хамтран 2014 оны дэлхийн шилдэг брэндүүдийн чансааг буюу "Best Global Brands 2014" гаргалаа. Жил бүр гаргадаг энэхүү чансааг гурван үндсэн үзүүлэлтээр гаргадаг бөгөөд тус брэндийн борлуулалтаас олсон орлого, худалдан авагчид бараагаа сонгоход тус брэндийн үзүүлэх үүрэг, үйлдвэрлэгч компанийн ирээдүйд олох орлогод брэндийн оруулах хувь нэмэр гэсэн үзүүлэлт багтаж байгаа юм байна.
2014 оны шилдэг брэндээр “Apple” шалгарсан байна.
Дэлхийн шилдэг 100 брэндийг танилцуулья.
Дэлхийн шилдэг 100 брэндийг танилцуулья
Олон улсын “Interbrand” групп, “BusinessWeek” сэтгүүлээс хамтран 2014 оны дэлхийн шилдэг брэндүүдийн чансааг (Best Global Brands 2014) гаргалаа. Жил бүр гаргадаг энэхүү чансааг гурван үндсэн үзүүлэлтээр гаргадаг. Үүнд тус брэндийн борлуулалтаас олсон орлого, худалдан авагчид бараагаа сонгоход тус брэндийн үзүүлэх үүрэг, үйлдвэрлэгч компанийн ирээдүйд олох орлогод брэндийн оруулах хувь нэмэр гэсэн үзүүлэлт багтаж байгаа юм.
Шилдэг брэндийн чансаанд багтахын тулд тухайн брэнд нь өөрийн үндсэн хэрэглэгчдээс гадна танигдсан байх, мөн брэндийн ашиг орлого нь нээлттэй байх, борлуулалтын 30 хувь нь гадаад оронд, доод тал нь гурван өөр тивд хийгдсэн байх шаардлагатай юм.
2014 оны шилдэг брэндээр “Apple” шалгарлаа. “Apple” нь энэ чансааг 13 жил тэргүүлж байсан “Coca-Cola”-г өнгөрсөн жил эхний байраас буулгаж чадсан. Тус брэндийн зах зээлийн үнэлгээг судлаачид 118,8 тэрбум ам.доллар хэмээн үнэлсэн байна. “Interbrand”-ийн мэргэжилтнүүд сүүлийн үед өндөр технологийн брэндүүд дээгүүр байр эзлэх болсныг онцолсон байна. - See more at: http://world.time.mn/content/50008.shtml#sthash.SupRvo9y.dpuf
Шилдэг брэндийн чансаанд багтахын тулд тухайн брэнд нь өөрийн үндсэн хэрэглэгчдээс гадна танигдсан байх, мөн брэндийн ашиг орлого нь нээлттэй байх, борлуулалтын 30 хувь нь гадаад оронд, доод тал нь гурван өөр тивд хийгдсэн байх шаардлагатай юм.
2014 оны шилдэг брэндээр “Apple” шалгарлаа. “Apple” нь энэ чансааг 13 жил тэргүүлж байсан “Coca-Cola”-г өнгөрсөн жил эхний байраас буулгаж чадсан. Тус брэндийн зах зээлийн үнэлгээг судлаачид 118,8 тэрбум ам.доллар хэмээн үнэлсэн байна. “Interbrand”-ийн мэргэжилтнүүд сүүлийн үед өндөр технологийн брэндүүд дээгүүр байр эзлэх болсныг онцолсон байна. - See more at: http://world.time.mn/content/50008.shtml#sthash.SupRvo9y.dpuf
Мэдээнд өгөх таны үнэлгээ?
1
9983
1 эможи