Азиудын брэндийн хэрэглээ өсчээ

2014 оны 3 сарын 07

“Прада” фирм Ази, Номхон далайн бүс дэх ний­лүүлэлтээ өсгөхөөр болжээ. Тус фирмийн худалдааны албаны мэдээлснээр, энэ сард Азийн орнууд дахь салбарууд нь 273 сая еврогийн ашигтай ажилласан гэнэ. Уг нь өнгөрсөн сард Европын орнуудын хямралаас болж “Прада”-гийн орлого эрс муудсан. Гэхдээ азиудын санхүү харьцангуй сайжирч байгаа учир дээд зэрэглэлийн брэндүүдийг сонгох болсон нь тэдний ашгийг нэмэгдүүлсэн аж.
“Прада”-гийн ази хэрэглэгчдээс хятад, энэтхэгчүүд голлох байрыг эзэлж байна. Ази тивийнхний хэрэглээ өсч бай­хад европчуул эсрэгээр Хята­дад үйлдвэрлэсэн хямд хувцас, хэрэглэлийг сонгохоос өөр аргагүйд хүрч байгаа. Тиймээс Хятадын хувцас үйлдвэрлэгч дундаж компа­ниуд Европ руу их хэмжээний бүтээгдэхүүн нийлүүлэх болжээ.

Мэдээнд өгөх таны үнэлгээ?
Like an post Love an post
haha an post
wow an post
yay an post
sad an post
ouch an post
confuse an post
angry an post
455
0 эможи
keyboard_arrow_up