БШУЯ: Бага ангийн сургалтын агуулга хэт хүнд байна

2021 оны 11 сарын 29

Arslan.mn

Ерөнхий боловсролын сургуульд ашиглаж буй сурах бичгүүдийг 45 хүний бүрэлдэхүүнтэй баг зургаан сарын турш судалсан талаар өмнө нь мэдээллэсэн билээ.

Тус баг нийт 174 сурах бичигт дүн шинжилгээ хийхдээ агуулга, арга зүй, найруулга, зөв бичгийн дүрэм, логик холбоо, дизайн зэргийг онцгойлон судалсан бөгөөд тайлангаа Боловсрол, шинжлэх ухааны яаманд өнөөдөр хүлээлгэн өглөө.

Боловсролын салбар нь өндөр түвшинд хөгжсөн улс орнуудад сурагч олж авсан мэдлэгээ амьдралд ашиглаж чаддаг. Харин манай улсын тухайд цээжлэх, давтах гэсэн доод эрэмбийн мэдлэг түгээж байгаа нь хамгийн том учир дутагдал болохыг онцоллоо. Өөрөөр хэлбэл орчин үеийн иргэд компьютер хэрэглэгч байх биш компьютер бүтээгч байхад суралцах ёстой.

Боловсролын хүрээлэнгийн сурах бичгийн секторыг чадавхжуулах, бэхжүүлэх чиглэлд онцгой анхаарах, зөвлөх багш нарыг сурах бичиг боловсруулах ажилд татан оруулахыг зөвлөж, анги, хичээл, сэдэв хоорондын уялдааг сайжруулах шаардлагатайг сануулав.

Сурагч анги дэвших тусам сурах сонирхол нь нэмэгдэх ёстой. Гэтэл манай улсад урвуу байдалд шилжсэн. Энэ нь бага ангийн сургалтын агуулга хэт хүнд байгаатай холбож тайлбарлаж байлаа. Мөн дараагийн шатанд тайлангийн хүрээнд сурах бичгийг журмыг шинэчлэх, сургууль бүрд дүгнэлтийг хүргэх чиглэлээр ажиллахаар болжээ.

 

Эх сурвалж: БШУЯ

Мэдээнд өгөх таны үнэлгээ?
Like an post Love an post
haha an post
wow an post
yay an post
sad an post
ouch an post
confuse an post
angry an post
633025
0 эможи

зочин
2021-11-29 19:14
Монгол хэл бичгийн дүрэм гэж шинэ зохиомол зүйл гаргаж хүүхдүүд зовоож байна. Бид ийм дүрэмгүйгээр монгол хэлээрээ бичээд сураад ирсэн. Хэрэггүй юм заахаа болимоор юм. Бид тоглох газартай, цагтай байсан. Одоо тэдэнд гүйж харайх газарч алга
keyboard_arrow_up