Монголбанк “Санхүүгийн салбарт хэрэглэгчийг хамгаалах “Их-20“-ийн зарчим“ нэвтрүүлнэ

2018 оны 2 сарын 05

Arslan.mn

Монголбанк санхүүгийн хэрэглэгчийг хамгаалах хяналт, шалгалт нэвтрүүлэх зорилго тавин ажиллаж байна. Өөрөөр хэлбэл өмнө нь зохистой харьцааг хангуулах хяналт шалгалт дангаараа оршдог байсан  бол цаашид хэрэглэгчийг хамгаалах “Их 20”-ийн 11 зарчмыг нэвтрүүлж байгаа юм.

Санхүүгийн хэрэглэгчийг хамгаалах тухай асуудал нь зохицуулагч байгууллагын дүрэм журмаар зохицуулагдаж хяналт шалгалтын хүрээнд хамгаалагдсан байна гэж үзэн дараах чиглэлүүдэд зарчим боловсруулсан байна. Санхүүгийн үйлчилгээ үзүүлэгчид нь бүх хэрэглэгчидтэй тэнцүү, шударга, үнэнч харилцаж байгууллагын сайн засаглалыг бэхжүүлэх үүрэг хүлээнэ. Санхүүгийн бүх оролцогчид санхүүгийн боловсролыг түгээж хэрэглэгчдэд чиглэсэн мэдлэг, чадвар олгох үйл ажиллагаа явуулах үүрэг хүлээнэ. Мөн хэрэглэгчийн хадгаламж, харилцах данс болон бусад бүх хөрөнгийг луйвар болон зүй бусаар ашиглахаас сэргийлж хамгаална гэж “Их 20”-ийн 11 зарчимд тусгаж өгсөн байна.

Мэдээнд өгөх таны үнэлгээ?
Like an post Love an post
haha an post
wow an post
yay an post
sad an post
ouch an post
confuse an post
angry an post
53387
0 эможи
keyboard_arrow_up